Online siparişimdeki ürün ya da ürünleri nasıl iade edebilirim?

Eğer sipariş ettiğiniz ürün/ürünlerden memnun kalmadıysanız, ürün/ürünleri teslim aldığınız tarihten itibaren 14 gün içerisinde iade edebilirsiniz.

İade ettiğim ürün ya da ürünlerin geri ödemesi ne zaman gerçekleşecek?

Depomuza ulaşan ürünlerin iade politikamıza uygunluğu incelenir. Ürünlerin iadeye uygun olması durumunda, en geç 10 gün içerisinde iade işleminiz kabul edilir.
İptal işleminiz tarafımızca onaylandığında, iptal edilen ürün tutarı, 10 gün içerisinde ödemeyi gerçekleştirmiş olduğunuz kredi kartına/ATM (debit) kartına iade edilmek üzere bankanıza bildirilecektir. Kredi kartı ile ödeme yaptıysanız, bankanız tarafından alınan bu bilgi, bankanın çalışma prensiplerine göre kredi kartı ekstrenize yansıtılacaktır. Taksitli yapılan işlemlerde bazı bankalarda geri ödemeler taksitli bir şekilde yapılmaktadır. Eğer ATM (debit) kartı ile ödeme yaptıysanız iade tutarı bankanız tarafından ilgili hesaba aktarılacaktır.

İade ödemesi aşamasında herhangi bir sorun yaşamanız halinde, iletişim formumuzu doldurabilir, [email protected] adresine e-posta gönderebilir veya
(0212) 602 26 00 numaralı Müşteri İletişim Merkezi’mizi hafta içi 9:30 – 18:00 saatleri arasında arayarak bilgi alabilirsiniz.

Siparişimdeki ürünleri hangi şartlarda iade edebilirim ?

Siparişinizdeki ürün ya da ürünleri iade etmek için aşağıdaki şartların sağlanması gerekmektedir. Aksi takdirde iade talebiniz kabul edilmeyecektir.

  • Ürün ile gelen fatura örneğini ve fatura alt kısmındaki iade bilgilerinin doldurulmuş olması gerekmektedir.
  • İade paketinizi, siparişinizi teslim aldığınız tarihten itibaren 14 gün içinde göndermeniz gerekmektedir.
  • Ürün/ürünlerin kullanılmamış olması gerekmektedir.
  • Ürün/ürünlerin etiketleri kesinlikle ürün üzerinde ve zarar görmemiş durumda olmalıdır.
  • Ayakkabılar ve aksesuarlar kesinlikle kullanılmamış ,giyilmemiş, herhangi bir kir izi ya da yıpranma olmamalıdır.
  • Kullanılmış, orijinal kutusu / ambalajı açılmış ve tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmiş, başka bir müşteri tarafından satın alınamayacak durumda olan ürünlerin iadesi kabul edilememektedir.
  • Hijyen politikamız nedeniyle (tene temas eden ) parfüm ,iç çamaşırı, mayo/bikini ve küpe vb. gibi aksesuarlar kesinlikle iade alınmamaktadır.

İnternet mağazalarınızdan aldığım ürünleri mağazalarınızdan değiştirebilir miyim ?

İnternet Mağazamız' da değişim yapılmamaktadır, Ürünlerinizi iade şartları kapsamında sorunsuz bir şekilde iade edebilirsiniz.

İnternet mağazanızdan aldığım ürün ya da ürünleri mağazalarınıza iade edebilir miyim?

İnternet mağazamızdan aldığınız ürün/ürünleri sadece internet mağazamıza, MNG Kargo yoluyla ücretsiz olarak iade edebilirsiniz. İnternet mağazamızdan aldığınız ürünler için mağazalarımızda iade işlemi yapılamamakta, ödediği bedel üzerinden değişim yapılmaktadır.

Siparişimdeki ürün ya da ürünleri iade ederken herhangi bir ücret ödemem gerekiyor mu?

Siparişinizdeki ürün ya da ürünleri MNG Kargo ile 445706327 müşteri numarasını kullanarak  Yenibosna Merkez, Atatürk Cd. No:13, 34197 Bahçelievler/İstanbul adresine ücretsiz olarak gönderebilirsiniz.

Çerez Kullanımı